EU/WS/M/024

17.08.2011 08:16

V tuto chvíli se pomaličku blíží ke konci i turnaj master class evropské zóny, který je kvalifikací do semifinále mistrovství Evropy. Skupina to byla nabitá a postupuje pouze vítěz. Já jsem zatím na třetím místě se ziskem 5 bodů ze 7 partií. Dohrávám tři partie z nichž mám šanci tak na 2 - 2,5 bodů. Jedna výhra je již prakticky v kapse, zbylé dvě koncovky jsou lepší za mne, ale k vítězství je daleko. Vede zatím Rus Ilyasov (2306) se ziskem 7 bodů z 9 partií. Je tak tedy zatím hlavním aspirantem na postup. Na druhém místě je další Rus Razumikhin (2228), před kterého bych se ale dostat mohl. Má zatím 6 bodů z 9 partií. Ze zadu bude útočit určitě Maďar Szabó (2298), který má zatím ukončeno pouze šest partií, ve kterých nasbíral 4,5 bodů. Ostatní hráči jsou pravděpodobně již ze hry. Jedinou vyjímkou je reprezentační kolega Postupa, který zatím nemá ukončenou žádnou partii. Stane se tak velmi nevyzpytatelným elementem v závěru soutěže. Trochu zklamáním byl výkon Němce Maira (2387), elově nejsilnějšího účastníka, který ale prohrál zatím všechny své ukončené partie a dohrává poslední partii. Do sekce Moje partie připravím komentáře k některým zajímavým partiím. Okomentovat všechny se mi asi časově nepodaří.