Postup do semifinále ME v KŠ proklouzl mezi prsrty

02.04.2012 20:37

Ve skupině Master class jsem bojoval o postup do semifinále ME. Bojoval jsem do poslední partie o první místo a tím i o postup do této fáze soutěže. Nakonec z toho bylo sice velmi pěkné ale pouze druhé místo. Dva roky tvrdé analytické práce tak vyzněl jen v nepatrné vylepšení ELO hodnocení. O tom, že to byly boje tuhé ale i krásné, hovoří následující diagram. V partii Szabo - Pavlíček jsem se v diagramu chystal na dlouhou a těžkou dámskou koncovku.

Řešení za bílé jak rychle, ale přitom efektivně a krásně partii zremizovat je následující 1. g4+ Kh4 2. De1+, Kxh3 3. De3+ Dxe3 pat. No řekněte není to krása, i když pro mne trochu trpká. 

Konečné výsledky i partie můžete najít zde.

Tabulka

V sekci Moje partie pak můžete najít výhru nad Zacharovem a chystám i komentář k partii s Bobelem.