Ve výběru světa aneb v jednom týmu s exmistrem světa v KŠ

31.03.2012 20:42

Co může být víc a větší pocta? Nejdřív jsem si říkal, že to je účast v některém z turnajů pod českou vlaječkou. Když se mi to splnilo, tak jsem si říkal být členem týmu ČR v nějaké korespondenční soutěži. I to se mu už podařilo a co více v některých zápasech dělám týmu ČR i kapitána. Říkal jsem, že toho už mnoho více být nemůže. Snad jen kdyby se mi s tím družstvem podařilo uhrát nějaký výtečný výsledek. Ale už i na tom se pracuje v European postal cupu. A najednou mi přistane pozvánka do výběru světa v zápase proti přátelům Witolda Bieleckého. No tak to je bomba. A když jsem si přečetl, že za naší první desku nastoupí exmistr světa Němec Baumbach, nebylo co řešit.

Zápas pořádá polská šachová federace na počest svého zesnulého významného dlouholetého funkcionáře a reprezentanta Witolda Bieleckého. Hraje se jak klasickou poštou tak i webserveru. Vývoj zápasu můžete sledovat zde.

Přátelé Wirtolda Bieleckého - Výběr světa poštou

Přátelé Witolda Bieleckého - Výběr světa webserver