A za koho v nadcházející sezóně praktického šachu

16.08.2011 08:13

No letos budu muset své šachové aktivity v praktické šachu výrazně utlumit oproti předchozím sezónám. Na vině (a netvrdím že se mi to nelíbí), jsou hned dvě skutečnosti. Tou nejzásadnější je jistě změna stavu svobodný na ženatý. Holt už i na mě starého to bouřliváka došlo a byl jsem zkrocen. Do toho ještě budujeme resp. přestavujeme svoje bydlení takže času opravdu budu mít výrazně méně. Hrát budu samozřejmě dál za Dobrušku v Krajské soutěži, kde si mi loni tak na první šachovnici dařilo a uhrál slušných 8,5 bodu z 10 s perfomancem někde kolem 2100. Co se týče druhého týmu ve vyšších soutěžích tam zatím jasno moc nemám. Zatím jsou dva favorité. Tradičně Lípa a také nováček z Třebechovic, který mě lanaří. Pro první hovoří letitá přátleství tam navázaná, pro druhé zase to, že bych to měl blízko. Uvidíme. Každopádně oběma jsem přislíbil nanejvýš dvě partie, aby se za mne neplatila pokuta. Kromě změny stavu se totiž chci více věnovat svým svěřencům v mládeži a to znamená s nimi i objíždět nějaké turnaje. Na vlastní hraní tak času moc nezbude.