Nadcházející korespondenční turnaje se startem na podzim

16.08.2011 08:05

Tak začínám pomaličku vyplňovat okénka ve svém webu. Blíží se konec léta, a tak je třeba se zamyslet nad tím kam se přihlásit do korespondenčních turnajů, kterých na podzim začíná požehnaně. Zatím jsem se přihlásil do základní skupiny 18. Světového poháru, který se bude hrát na webserveru a do jedné základní skupiny 19. světového poháru, který se bude hrát poštou. Mým cílem je poprat se o postup do semifinále těchto soutěží. Budu rád pokud se to povede aspoň v jedné z nich. V obou by to byla naprostá senzace. ICCF na podzim také nachystala turnaje Diamond Jubilee Officials, do kterých se mohou přihlásit činovníci z jednotlivých členských zemí. Jelikož vykonávám funkci kapitána týmu ČR v přátelském zápase s Portugalskem a jsem i kapitánem týmu Veterans v základní skupině Evropského poháru, pak se týká tato soutěž i mě. Vzhledem k tomu, že pořadatelé slíbili, že se budou dát plnit normy IM v těchto turnajích, tak jsem do jedné skupiny též přihlásil. No a abych toho neměl málo a nehleděl jenom směrem do ciziny, zkusím po čase i jednu tuzemskou soutěž a přihlásil jsem se do finále 24. Českého poháru. Jsem sice jenom náhradníkem, ale snad to dopadne.